4t hem visitat Cap Roig

Dijous 2 de desembre l’alumnat de 4t vam anar als jardins de Cap Roig per realitzar l’activitat “La Dorothy i les seves plantes”. És una activitat per donar a conèixer el context històric que envolta els Jardins a través de la figura de la Dorothy Webster, qui, juntament amb el seu marit, Nicolai Woevodsky, va adquirir la finca i el terreny on s’ubiquen els Jardins de Cap Roig.

Mitjançant rutes estratègiques, conduïdes per un guia especialitzat, i amb el suport de fotografies antigues provinents de l’arxiu històric, es farà una comparativa dels canvis estètics de l’entorn produïts pel pas del temps. Els participants hauran de posar en pràctica aspectes com la memòria visual, l’orientació espacial i el treball en equip.

Després de fer la visita als meravellosos jardins de Cap Roig escoltant les informacions que ens donava en Marc, vam començar una passejada fins al mirador de ROQUES D’ASE

Allà vam prendre un merescut dinar gaudint de les vistes del Baix Empordà i vam retornar a Cap Roig per agafar l’autobús que ens va tornar a Palafrugell.