4t Campanya Donació de Sang 2020

Dilluns 13 de gener, els alumnes de 4t. han engegat una sèrie d’activitats per donar a conèixer, participar i adquirir coneixements sobre els beneficis de les campanyes de donació de sang.

Ells seran els protagonistes, rebran informació sobre les característiques d’aquesta mena de projectes, seran els encarregats de pensar com planificar-les, promocionar-les i d’acompanyar els participants al gimnàs de l’escola el dia de la donació, dimarts 3 de març (tarda).

Una oportunitat per aprendre a ser solidaris i a manifestar el seu compromís amb la societat.