L’ESO celebra Castaween!
28/10/25+ Imatges
L’Alumnat de l’ESO ha celebrat la festa de Castaween decorant les aules de tots els nivells de l’ESO i participant a un concurs on han rebut premi les aules de 1r B i 4t B.
+ Imatges
L’Alumnat de l’ESO ha celebrat la festa de Castaween decorant les aules de tots els nivells de l’ESO i participant a un concurs on han rebut premi les aules de 1r B i 4t B.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
+ Imatges
El dia 1 d’octubre els quatre nivells de l’ESO van fer una sortida amb l’objectiu de cohesionar el grup a l’inici de curs. Cada nivell va tenir el repte de pujar un “cim”: 1r d’ESO van pujar el cim de “La Mola”(Sant Llorenç… Llegeix més»
No hi ha extracte perquè és un article protegit.
No hi ha extracte perquè és un article protegit.