Herbolari
10/03/21Avui el Mateo de 1r-A ens ha portat un herbolari que ha fet a casa amb la seva família. L’ha compartit amb tot l’alumnat de 1r i ens ha agradat moltíssim! Aquí en podeu veure les fotos. Gràcies.
Avui el Mateo de 1r-A ens ha portat un herbolari que ha fet a casa amb la seva família. L’ha compartit amb tot l’alumnat de 1r i ens ha agradat moltíssim! Aquí en podeu veure les fotos. Gràcies.
Benvolgudes famílies,
En aquest enllaç us anirem compartint les fotos que fem dels nens i nenes de 1r al llarg del segon trimestre.
Benvolgudes famílies,
Us adjuntem les fotografíes de Carnaval dels nens i nenes de primer. Podeu veure-les aquí.
Anirem penjant fotos d’ activitats diverses aquí
Anem penjant les fotos del Carnaval aquí
Si voleu veure les nostres jardineres, cliqueu aquí