Manifest 25N 2020

La Lucía i la Daniela de 2n d’ESO han participat en la lectura del manifest institucional del dia Internacional per l’eliminació de la Violència vers les dones a l’Ajuntament de Barberà del Vallès. Han realitzat la lectura de forma conjunta amb dues alumnes de l’Institut Bitàcola i acompanyades pel regidor i l’alcalde del municipi.

Ha estat una activitat molt emotiva ja que han pogut formar part activa d’aquest acte municipal i  l’han realitzat conjuntament amb companyes d’un altre centre.

Per veure les fotografies cliqueu AQUÍ

PLA ACTUACIÓ EN EL MARC DE LA SARS-COV-2

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu el Pla d’Actuació en el marc de la Sars-Cov-2. Aquest document s’anirà modificant segons vagi evolucionant la pandèmia i segons les necessitats del centre. Aquest document s’adequarà a les noves instruccions que puguin sorgir dels departaments competents.

PLA D’ACTUACIÓ OBERTURA CENTRE(CURS 20-21) Definitiu

LLISTAT LLIBRES DE SECUNDÀRIA

LLISTAT DE LLIBRES 1ESO

LLISTAT DE LLIBRES 2ESO

CARTA PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES IDDINK

COM FER LA COMANDA?

LLISTATS I PREUS

COM VENDRE ELS TEUS LLIBRES A IDDINK?

VIDEOCONFERÈNCIES DE TANCAMENT DE CURS I COMIAT

Del 15 al 19 de juny es realitzaran tutories telemàtiques per tots els nivells a través de la plataforma GOOGLE MEET per tal de fer un acomiadament de l’alumnat del centre. Rebreu la convocatòria i les instruccions per conectar-se  a través del correu electrònic però també tindreu accés a través de la web del centre (Espai d’activitats #JoemQuedoACasa de cada grup/classe). Estigueu atents/es a les dues vies de comunicació.

Us deixem l’enllaç dels videotutorials o s’explica com haureu d’entrar a les videoconferències que organitzin les tutores de cada grup: