CELEBREM LA DIADA DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA_ 30 GENER 2018

El dimarts 30 de gener se celebra la Diada Internacional de la Pau i la No-Violència arreu del món, i com cada any, a l´Escola Can Fabra també compartim el missatge d´aquest dia tan simbòlic.

Aquest curs hem volgut dotar de més significat encara a aquesta diada, compartint plegats allò que cadascú sent i percep quan se sent en pau amb un mateix i amb els altres, ja que la pau, com qualsevol dels valors universals, comença dins d´un mateix.

Així doncs, cada grup-classe va confegir missatges relatius a allò que ens fa sentir en pau amb cintes de colors, que finalment van esdevenir un mar simbòlic ple de precioses frases, que a partir d´ara envoltaran els nostres arbres del pati, i que acollirà a una bonica olivera, símbol universal de la pau, que creixerà ferma al bell mig de la nostra escola.

Gaudiu d´aquest vídeo-resum de la jornada: