Espai Migdia

Afagest és la plataforma d’inscripció al servei d’Espai Migdia. Des d’aquí podreu activar l’alta o la baixa del vostre fill/a, comprar tiquets esporàdics, informar de l’absència per optar al reemborsament del menú, etc. Totes les gestions pengen directament de vosaltres, les famílies.

El formulari de “Comunicacions diàries” és l’eina de comunicació famílies – escola – Espai Migdia – extraescolars. Per aquest canal heu d’informar de qualsevol canvi en la rutina de l’infant: absències, dieta astringent, hora de recollida, etc.

MENÚS D’ABRIL DEL 2024
Menú basal
Menú Halal Menú Vegetarià
Menú Sense porc Menú Sense carn
Menú Sense ou Menú Sense porc i lactosa
Menú Sense gluten Menú Sense lactosa
Menú Sense lactosa, soja i fruits secs Menú Sense gluten, PLV i lactosa
Menú Sense gluten, PLV, kiwi i prèssec

L’Espai Migdia ha de garantir tres funcions bàsiques vinculades al fet social i d’educació per la salut:
1. Que els infants puguin menjar de manera equilibrada i que complementi els àpats que ja fan a casa.
2. Que pugui esdevenir una estona tranquil·la i de descans.
3. Que possibiliti l’adquisició d’hàbits personals i socials.

Aquest espai educatiu es divideix, segons la nostra perspectiva, en l’estona de l’àpat i l’estona de lleure educatiu i esbarjoo, en el cas dels infants de I3, l’estona de la migdiada. I ambdues complementen l’horari lectiu de l’escola.

Per a qualsevol gestió referent a l’Espai Migdia podeu contactar amb l’Anna i us ajudarà a resoldre/ gestionar el

que us calgui. Respecteu al màxim els horaris d’atenció.

L’horari d’atenció a famílies d’Espai Migdia per a aquest curs 23-24.

Telefònica: de dilluns a divendres de 9:00 a 11:30 h i de 14:00 a 16:30 h

Presencial: dimarts i dijous de 9:00 a 10:00 h i dimecres de 16:00 a 16:30 h

El telèfon d’Espai Migdia estarà operatiu en l’horari establert 656 515 816 i el correu de contacte

és: espaimigdiacanfabra@cet10.com

**Respecteu al màxim els horaris d’atenció.

Si cliqueu AQUÍ trobareu la Carta de benvinguda a l’Espai Migdia amb informació del vostre interès i també hem preparat el document de FAQS per a donar resposta a preguntes recurrents i explicar més detalladament com funcionem i ens organitzem durant l’espai migdia.

Per saber com s’organitza el servei d’Espai Migdia a I3 podeu entrar  AQUÍ.

QUOTES MENJADOR 2023-2024

• Aquest curs escolar, les quotes d’Espai Migdia es calculen multiplicant el preu menú diari 6,72€ per el total de dies efectius reals del mes.
  • Per qualsevol dubte, teniu tot el detall en la Carta de Benvinguda a l’Espai Migdia d’aquest curs.

Cuina

L’empresa de cuina que s’encarrega de l’elaboració diària dels menús és 9 Natural cuina.

Monitors i monitores

Coneix l’equip de monitoratge, que està gestionat per l’empresa CET10.

Data d’actualització: Abril 2024