ARRIBA CARNESTOLTES!

Divendres passat, el Rei Carnestoltes va arribar a l’escola acompanyat d’alumnes de 5è.

El vam rebre amb tots els honors i amb moltes ganes, cantant la seva cançó tots junts i esperant que ens digués la primera consigna per començar la setmana amb més disbauxa de tot el curs. Va ser un moment molt emocionat!

Us deixem aquí l’enllaç per veure les imatges de l’arribada i guardeu-lo molt bé i tingueu-lo a mà perquè, durant la setmana, en aquest mateix enllaç podreu anar veient les fotos de tots i totes complint les consignes que cada dia ens doni el rei Carnestoltes.

Que comenci la festa!