Cicle Superior: Tercer Taller de Ràdio

Un dels tallers del cicle superior d’aquest curs és el taller de ràdio. És un taller en el qual parlem de la història de la ràdio, del llenguatge radiofònic (la paraula, els missatges, la música radiofònica, els efectes sonors i el silenci radiofònic) i els gèneres i formats radiofònics (ficció, magazine, entrevista, reportatge i informatiu).

Després d’aquesta breu introducció, més de caire teòric, l’alumnat es divideix en grups, decideix quin tipus de format radiofònic voldrà crear i comencen a escriure un guió del programa triat. En sessions posteriors, els infants assagen el seu programa i, finalment, se’ls enregistra.

Aquí podeu veure les fotos i escoltar les gravacions del tercer taller de ràdio, fet durant el 2n trimestre.