6è: Projecte “Què respirem?”, enquestes i treball de les energies

Els dos sisès estan treballant el projecte “Què respirem?”. Aquest projecte va començar amb la participació de l’escola en l’activitat “CleanAirSchools” per analitzar la qualitat de l’aire dels entorns escolars.

El projecte ha anat derivant cap a diverses qüestions que han anat sorgint i, entre elles, l’alumnat ha elaborat una enquesta sobre la qualitat de l’aire de Sant Andreu per a les famílies. Un cop les enquestes van estar respostes, les dues classes van compartir els resultats ja que cada grup havia fet una enquesta diferent.

Seguidament, en les últimes sessions del trimestre, el projecte ens ha portat cap a la temàtica de les energies (tipus, propietats i fonts d’energia) i per entendre la informació que han trobat, les noies i els nois de sisè han elaborat un mapa conceptual i un lapbook sobre aquesta temàtica.

Aquí podeu veure les fotos dels dos processos descrits del projecte de 6è:   6èA   i    6èB