WOLVES

Aquesta setmana hem rebut la visita dels Wolves, el club de besibol de Tarragona. Ens estan fent unes sessions formatives pràctiques per als alumnes de cicle mitjà i de sisè.

Portem tota la setmana assajant llançaments, coneixent els materials específics d’aquest esport tant desconegut per a nosaltres.

Els alumnes s’ho estan passant d’allò més bé. Esperem que poguem repetir aquesta activitat i que això serveixi per a que hi hagi alumnes que comencin a practicar aquest esport al club i que així gaudeixin del beisbol com ho fan els integrants del primer equip que han vingut a ensenyar-nos.

Clica aquí per veure algunes imatges.