Els alumnes de segon hem anat a la piscina!!

El dimarts dia 4 de juny els alumnes de segon hem anat a la piscina. Hem fet aquesta activitat per acomiadar-nos del curs i per donar la benvinguda a l’estiu i al bon temps!!

Primer hem estat fent diferents exercicis i activitats amb els monitors, el Víctor i la Mar, hem gaudit pujant i surant a sobre de xurros i de bases d’escuma. Ens hem divertit saltant i nedant, l’aigua no ens cobria però ben poc hi faltava. ha sigut emocionant!!

L’últim quart d’hora, hem anat a la piscina més petiteta, l’aigua ens cobria fins als tormells, ha sigut molt divertit jugar amb les pilotes i les cistelles, hem jugat a esquitxar-nos i a sucar el cap a sota de l’aigua.

Quina experiència més bonica i refrescant! Ens ha encantat remullar-nos i nedar amb els companys de la classe.

Us compartim unes fotos refrescants!!