Rugby a les escoles

Aquest any hem rebut la visita del Club Rugby Tarragona dins el programa “esports a la carta” de l’ajuntament de Tarragona. Els alumnes de cicle mitjà han pogut disfrutar i aprendre un esport bastant desconegut per a ells. Quan els van preguntar que pensaven d’aquest esport la majoria responia amb baralles, cops i trifulques.

L’Oscar i l’Amparo, jugadors del senior masculí i femení respectivament, van intentar i crec que aconseguir transmetre els valors d’un esport que tot i al imatge que projecta per als que no el coneixen tant és dels mes nobles i respectuosos que es poden practicar en equip.

Esperem seguir col·laborant amb el CRT i poder ampliar les sessions formatives a més cicles del centre i intentar que tothom pugui conèixer i disfrutar d’aquest esport tant bonic i seguir descobrint una mica més aquesta entitat de Tarragona.

1 2 3 VOLTORS!!

clica aquí per veure alguna imatge.