Dilluns 29 de setembre vam anar a la platja a fer snorkel la classe Mediterrània per treballar en el projecte de la classe i aprendre sobre la posidònia.
Vam arribar a la platja i ens van rebre unes biòlogues marines i un biòleg marí, es van presentar i ens van donar neoprens i màscares.
Després vam fer tres grups i ens van explicar com funcionava el tub, el símbol d’OK per indicar si estàvem bé, i també els peixos i algues que ens podem trobar al mar.
A continuació van posar una safata amb parts d’animals marins dissecats i ens van explicar de quins animals formaven part. Després ens ho van repartir a la rotllana i vam poder tocar-ho.
Algunes curiositats:
- Hi ha un cargol que xucla l’interior de les petxines i fa un forat que es el que a vegades utilitzem per fer collarets
- Un grup va veure un cranc de roca.
Al final vam entrar a l’aigua, que al principi estava freda, i vam veure meduses. No vam poder anar gaire lluny perquè hi havia moltes onades.
Finalment, vam aprendre a identificar que les boles que ens trobem a la platja, són posidònia seca.
Ens agradaria recomanar-vos aquesta activitat ja que es fa tots els estius de manera gratuïta. Hi podeu contactar a través de l’Escola del Mar de Badalona.
Us ensenyem algunes fotos perquè veieu com vam gaudir.


















