TALLER D’EMOCIONS: EL COS ET PARLA

Dimarts 4 i dijous 6 de febrer la psicòloga dels Instituts de Torredembarra, Imma Sagrera, va visitar als alumnes de 6è, i ens va fer un taller sobre les emocions, anomenat “El cos et parla”.

Els/les alumnes van seure en rotllana i al centre hi havia una capsa amb diferents noms d’emocions.

Cada alumne/a havia d’agafar una targeta amb una emoció, havia d’explicar el seu significat i també havia de dir si l’havia sentit a l’escola o a casa.

Els/les alumnes de 6è van aprofitar aquest taller per aprendre noves emocions, i compartir-les amb tota la classe.

Podeu veure més fotografies clicant aquí