SORTIDA AVI MARANYA

El passat dimecres, 29 de novembre l’alumnat de 4t va realitzar una sortida literària, seguint la ruta que fa el protagonista del llibre “Les aventures de l’avi Maranya. El secret de les set claus”.

Després d’haver treballat aquesta lectura l’alumnat va poder veure els llocs que l’avi Pere havia visitat, com ara l’Arc de Barà, la pedrera del Mèdol, la Torre dels Escipions, Centcelles i el pont del Diable, on van dinar i acabar el dia.

Les nenes i els nens van dir que era la millor sortida que havien fet, els va agradar molt conèixer restes romanes que encara avui en dia podem gaudir.

Podeu veure més fotografies clicant aquí