SETMANA INTERCULTURAL A CICLE MITJÀ

Durant la setmana intercultural, l’alumnat de cicle mitjà ha gaudit i après moltíssimes coses.

El primer dia vam diferenciar invent i descobriment. Vam treballar uns quants invents que han canviat el món com: la roda, l’arada, la impremta, la nevera i el telèfon. Vam aprendre els noms d’aquests invents en la llengua materna dels nostres companys/es. Vam situar-los a la línia del temps i a un planisferi. També vam fer d’inventors, vam dissenyar i construir un invent que millorés la classe i el vam exposar.

El segon dia el vam dedicar a les dones científiques, vam conèixer les aportacions d’algunes com la Marie Curie i la Sarah Gilbert. Per tancar aquest dia vam tenir la sort de poder fer una entrevista per videoconferència a una mare científica de la nostra escola. Ens va explicar com és la seva professió, com és un laboratori i quines investigacions ha fet.

Per la tarda vam simular una erupció volcànica amb un experiment, va ser molt divertit! També vam fabricar paper de papir com els egipcis i per acabar vam escriure el nostre nom en jeroglífic. Ha estat una setmana molt motivadora i interessant!

Podeu veure més fotografies clicant aquí