PROJECTE FEMINISME/RACISME

Els/les alumnes de 6èA de l’escola Antoni Roig de Torredembarra estem treballant el projecte del Femisme/Racisme i per aquest motiu aquest divendres 5 de febrer ens ha visitat  Nourh Salame i l’hem entrevistat.

NOURH SALAME

Doctorada en història per la Universitat Rovira i Virgili y membre de UNESCOMED – Càtedra UNESCO de Diàleg Intercultural al Mediterrani. Durant els sis últims anys ha col·laborat amb múltiples institucions, ONG i altres organitzacions en zones de conflicte. Actualment exerceix a l’Institut Europeu del Mediterrani – Programa de Gènere, proporciona assistència tècnica a la Fundació Euro-Mediterrània de Dones i ensenya el Màster d’Estudis Àrabs Contemporanis a la Universitat Autònoma de Barcelona. Abans de la revolució a  Síria, era redactora de notícies i traductora a l’Estació de Ràdio de Damasc a l’Agència de Notícies a Síria.