LES NOSTRES FINESTRES

Benvolgudes famílies, Durant els últims 15 dies els alumnes de tota l’escola han visualitzat el programa de l’Infok dedicat al dia Mundial de l’Art, del passat 15 d’abril.

Els alumnes de cicle inicial han treballat una proposta de dibuixar finestres com molts grans artistes. Una mirada cap a l’exterior o cap a l’interior de casa seva, real o imaginària.

En aquest petit recull veureu  finestres aquàtiques, finestres que ens mostren l’interior de la cambra o, fins i tot, finestres que fan volar cap al mar.

Atanseu-vos i guaiteu…