FESTA DE LES ORLES 2017

El passat divendres, 2 de juny, els alumnes de sisè van celebrar la tradicional Festa de les Orles acompanyats per les famílies i els mestres.

Va ser una festa molt lluïda en què vam poder gaudir amb les diverses actuacions dels alumnes: balls, màgia, acudits, records en clau d’humor, flashmob…

La part més emotiva va ser, com cada any, la projecció del vídeo amb el recull de fotografies de tota l’escolaritat dels alumnes de sisè.  A més d’un li van caure algunes llàgrimes. Agraïm la col·laboració, un cop més, d’en Carles Uriarte.

Es va fer també el lliurament d’orles i del pendrive commemoratiu de la promoció 2008-2017.

I finalment tots vam poder gaudir d’un fantàstic aperitiu amenitzat per la música d’en Cesar Badia.

IMG_20170602_194138236-COLLAGE