CONCURS LOGOTIP PROJECTE ERASMUS+ CETE+

L’escola forma part del programa Erasmus+ Cete+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa) del Departament d’Educació juntament amb altres escoles de Catalunya i d’Europa.

Els objectius d’aquest programa són:

1. Incorporar metodologies i estratègies que facilitin la implementació del currículum en funció de les necessitats individuals de l’alumnat i que fomentin un aprenentatge col·laboratiu i significatiu.
  2. Canviar la cultura estesa d’un model de centre basat en l’atenció a necessitats educatives especials a un model basat en atendre les particularitats de tot l’alumnat (personalització de l’aprenentatge).
  3. Contribuir al desenvolupament de les competències digitals que la ciutadania necessita per integrar-se en una societat caracteritzada per les transformacions i canvis accelerats derivats de les tecnologies.
  4. Participar en l’Espai Europeu d’Educació a través de la internacionalització dels centres educatius pel que fa al currículum, pràctiques pedagògiques i univers relacional.
  5. Dissenyar instruments i estratègies que permetin reforçar l’autonomia dels centres educatius i afavoreixin la consolidació de l’escola com un espai per a l’èxit educatiu.
  6. Desenvolupar la competència plurilingüe i pluricultural per facilitar la convivència, el respecte mutu i la participació activa i crítica en un món globalitzat.
  7. Millorar la qualitat educativa a través de la formació inicial i continuada del professorat i els equips directius creant la cultura del centre formador.
  8. Incrementar l’impacte dels programes d’innovació en els àmbits organitzatiu, pedagògic i de l’aprenentatge de l’alumnat a través de la creació de comunitats d’aprenentatge.

Per iniciar aquest procés, l’alumnat de cicle superior està treballant en l’elaboració d’un logotip identificatiu. En farem una mostra i n’escollirem un de l’escola per participar en el Concurs general del qual en serà elegit el què representarà a totes les escoles que formem part d’aquest projecte.