CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2016

Avui tots els nens i nenes de l’escola han gaudit d’un petit concert a l’aula de música.

Des de l’escola pensem que tenir l’experiència de viure la música en directe és un plaer que s’ha de cultivar. És per això que cada any preparem aquest concert en el que hi participen alumnes, mestres i algun músic convidat.

En aquesta ocasió l’instrument estrella ha estat l’arpa. Però a les quatre obres que s’han interpretat també han participat tres guitarres, un piano, un contrabaix, un clarinet i una veu de baríton.

Tant mestres com alumnes s’ho han passat molt bé i han apreciat l’esforç dels músics.

Feliç Santa Cecília i ens trobem de nou l’any vinent

sta-cecilia

Voleu veure les fotos del concert? Cliqueu aquí fotos

1. Pepe

Felicitem a tots els nens i nenes. Van estar molt atents durant el concert i van sortir molt contents.
    Fins l’any vinent!