CONCERT DE LA CORAL A LA FUNDACIÓ PERE BADIA

El passat dimarts 12 de juny, la Coral Melodies Roges vam visitar la Residència per tal d’oferir un concert als pacients que estan ingressats i també pels qui formen part del centre de dia.

Els 50 components de la coral, provinents de les classes de 5è i 6è, vam cantar part del nostre repertori, fent gaudir així a la gent més gran de Torredembarra. Vam interpretar: “Els dies de l’any” (tradicional xinesa), “Charles Chaplin” (de Dàmaris Gelabert), “Singing all together” i “L’ombra de la lluna” (adaptació de la famosa cançó de Mike Oldfield).

Va ser una gran experiència. Tant mestres com alumnes vam gaudir de la possibilitat de poder entretenir una estona a un públic tan atent i amb ganes d’escoltar-nos.

Finalment, ens van convidar a coca i xocolata. Esperem poder tornar l’any vinent!