CERTAMEN INTERN DE LECTURA EN VEU ALTA A CICLE SUPERIOR

Aquest dilluns 27 de febrer, cicle superior ha realitzat el tradicional Certamen de Lectura en Veu Alta.

Deu alumnes, dos representants de cada classe, han llegit uns petits textos que s’havien preparat a casa al davant de totes i tots els seus companys de cicle i han estat valorats per un jurat format per tres docents de l’escola.

Ha estat molt complicat elegir l’alumna que representarà l’escola a la semifinal que se celebrarà el pròxim 17 de març a Tarragona. Totes i tots ho han fet molt bé; no és fàcil llegir al davant de tant de públic, però d’aquesta manera practiquen de cara a la propera fase d’aquest certamen.

Felicitem a tots els participants i desitgem que l’Alma (representant) i la Irina (suplent) tinguin una molt bona experiència, com a representants del Cicle Superior de l’Escola.

Segur que ho fareu genial!!

Podeu veure més fotografies clicant aquí