CARNAVAL A CICLE MITJÀ

El dijous 24 de febrer tot el cicle mitjà va celebrar el carnaval amb uns tallers al pati.

Vam fer 6 grups amb els/les alumnes de 3r i 4t, i van participar en diferents activitats. La primera va ser molt divertida: realitzar un circuit amb patinets per la pista de bàsquet! A la segona van dibuixar un mural col·laboratiu de Carnaval, va quedar molt bonic! La tercera, i més engrescadora, va ser ballar amb molta marxa una coreografia d’una cançó molt coneguda i carnavalera. I finalment van esmorzar al pati per celebrar dijous gras.

A la tarda les nens i els nens de 3r van crear uns antifaços relacionats amb els seus projectes interdisciplinaris: Els planetes i Els mars i oceans. I l’alumnat de 4t va elaborar unes màscares relacionades amb el quadre de Las Meninas de Velázquez, van demostrar que són uns grans artistes.

Podeu veure més fotografies clicant aquí