CAMPANYA SOLIDÀRIA PER A LA FUNDACIÓ ONADA

L’AMPA de l’escola s’adhereix a la campanya solidària “1 origami 1 euro” Amb aquesta iniciativa la Fundació Mútua General de Catalunya donarà a la Fundació Onada un euro per cada origami recollit.

Per aquest motiu farem els següents tallers gratuïts d’origami per les famílies:

• Dilluns 26 de novembre de 15h a 16.30h (juntament amb nois i noies de l’Onada)
  • Dimecres 28 de 16.30h a 17.30h (us esperem a la porta principal de l’escola)

També podeu fer origamis de forma individual. Podeu fer grues de paper a títol personal i fer-les arrribar a l’escola mitjançant els mestres fins el dia 30 de novembre

No sabeu fer grues? No us preocupeu! Aquí podeu veure com fer-les:

Esperem la vostra col·laboració!