VISITEM EL PORT I EL FAR DE TORREDEMBARRA

Els i les alumnes de 2n vam fer una sortida, els dies 14 i 21 de maig, al Port i al Far de Torredembarra.

Primer vam visitar el port i allí ens va rebre el senyor Oriol , el capità. Vam veure diferents embarcacions, l’escola de vela, el lloc on reparen les embarcacions i el Roquer: roques plenes de fòssils. A més a més en Xavier, el pare de l’Arlette de 2nB, ens va explicar els peixos que podem  trobar al port i vam poder tocar alguns animalons que es posen a l’ham.

Després d’esmorzar vam pujar al far, que es va inaugurar fa 21 anys i que fa 38 metres d’alçada i té 45 finestretes.

Vam baixar al parc del Pirata per dinar i, més tard, vam fer jocs i un bon partit a la platja de la Paella.

Quin dia més divertit i diferent!

Podeu veure més fotografies d’aquesta activitat clicant aquí