VIDEOCLIP DE LA FLASHMOB!!!

Aquí teniu el nostre projecte, la Flashmob. Un treball de més de dos mesos que hem preparat els alumnes de sisè des de l’àrea d’educació artística.

Vam escollir la cançó a treballar,  vam enviar una carta en anglès a en Justin explicant el que volíem fer i demanant permís, vam descobrir les diferents seccions musicals de la cançó, vam escollir on fer-la, quan fer-la i amb qui la faríem, com anar vestits i finalment per grups es van fer coreografies fins arribar a l’actual.

Aquesta Flashmob es va realitzar el passat 23 de Maig al mercat Municipal de Torredembarra.

Volem agrair a en Carles Uriarte la seva col·laboració amb la filmació i edició del vídeo final.

Nosaltres hem volgut compartir aquesta coreografia amb tota l’escola i per això properament penjarem el video de tota l’escola ballant.

Ara gaudiu de la nostra Flashmob, cançó de Justin Timberlake “ I CAN’T STOP THE FEELING”

Els alumnes de sisè