VESTIDA DE NIT

Dimarts, 28 de novembre l’alumnat de 6è va visitar el Camp d’Aprenentatge Pau Casals (Vendrell) per fer l’enregistrament de la cançó “Vestida de nit”.

Van realitzar un total de 3 tallers:

1. Taller de so, on analitzaven les qualitats del so a través de diferents experiments realitzats amb objectes quotidians.
  2. Taller de disseny, on van dur a terme una dinàmica amb música, textures, colors i emocions per tal de, posteriorment, crear la portada de la cançó que havien de gravar.
  3. Taller d’enregistrament, lloc on van poder veure un estudi de gravació, les eines i funcions de l’encarregat d’editar les cançons i on finalment van poder enregistrar la cançó que tant han estat assajant amb la Graciela (mestra de música).

Va ser una molt bona experiència!

Cliqueu aquí per escoltar la cançó

Podeu veure més fotografies clicant aquí