ÚLTIM DIA DE CURS!

Avui ha estat un dia molt intens a l’escola! Hem acomiadat el curs amb un seguit d’activitats ben divertides.

Els alumnes d’educació infantil han participat en una  fantàstica Gimcana organitzada amb la col·laboració de pares i mares voluntaris. Han fet jocs tradicionals, circuits, tallers de maquillatge i tattoos, estampació de samarretes… tot un èxit!!!

IMG_20170621_102622281-COLLAGEVoleu veure més fotografies? Cliqueu aquí fotos

Els alumnes de primària han realitzat diferents activitats a les seves aules, han organitzat “pica-pica” per esmorzar i han ballat al ritme de les músiques que ells mateixos triaven. Després del pati els alumnes de sisè han organitzat la tradicional Gimcana de Final de Curs amb un seguit de proves ben entretingudes i refrescants!

IMG_20170621_110456819-COLLAGE

Finalment hem recuperat forces i ens hem refrescat amb un gelat.

IMG_20170621_124609383

La festa ha continuat al menjador, on els alumnes han gaudit d’un menú “sorpresa” combinat amb molta música i una gran festa d’aigua!

Voleu veure més fotografies dels alumnes de primària? Cliqueu aquí fotos