TALLERS 125è ANIVERSARI – CICLE SUPERIOR

Aquests dies els alumnes estan participant en diferents tallers per celebrar el 125è aniversari de l’escola

Els alumnes de cicle superior han començat al setmana visitant el Patronat Antoni Roig. Allà han descobert la simbologia que amaguen les parets de la Sala Noble.

Després de la visita han reproduit el vitralls que caracteritzen l’edifici.

Han estudiat la biografia del Sr. Antoni Roig i Copons en anglès i han fet la seva línia del temps amb una aplicació informàtica.

Amb la creativitat que els caracteritza, han confegit una cançó commemorativa (que cantaran divendres en l’acte institucional) i han fet un treball plàstic: un trencaclosques gegant amb les imatges del Patronat, el fundador i l’aniversari.

Han visitat el cementiri municipal i han fet un petit treball de recerca de simbologia i han localitzat la tomba del nostre fundador i altres indians.

També han fet un taller de gastronomia i sentits relacionat amb els aliments procedents d’Amèrica.

I finalment estan elaborant un documental sobre la història de la nostra escola.

Voleu veure més fotografies? Cliqueu aquí