STUDENT AWARDS 2019

El passat dissabte 8 de juny, l’alumnat de sisè  va assistir a la final del concurs Student Awards organitzat per mSchools a la Farga de l’Hospitalet.

El seu projecte de georeferenciació “Festes de Torredembarra: un gran patrimoni cultural” era un dels 10 finalistes de la categoria Mobile History Map – Primària.

Allí van defensar el seu projecte davant del jurat i també el van explicar a la resta de visitants (entre ells el Sr. Josep Bargalló, Conseller d’Educació, i el Sr. John Hoffman,  responsable del congrés de telefonia mòbil més important del món, el Mobile World Congress).

Va ser una gran experiència per tots i totes. Van demostrar que Torredembarra és molt més que platja i que l’Escola Antoni Roig aposta cada cop més pel treball cooperatiu i les noves tecnologies.