SETMANA CULTURAL 2019

Davant la problemàtica mundial de l’Escalfament Global i del malbaratament dels recursos naturals, l’escola, com agent actiu de la societat, comparteix aquesta preocupació i dedica la XIII Setmana Cultural a la Sostenibilitat amb el lema que s’ha confegit a les aules:

“La Terra és la meva amiga, i la teva?
Construïm el nostre futur!”

Volem construir el nostre futur pensant en el lloc en el qual vivim i també en els indrets d’on procedim. Tots i totes des de l’escola estudiarem l’impacte del canvi climàtic en els diferents països.

Durant aquests dies farem més incidència en les actuacions directes i com a Escola Verda que som, al llarg de tot el curs seguirem treballant pels Objectius de Desenvolupament Sostenible. És per això que us convidem a col·laborar en el dia a dia fent petites accions que faran gran el futur.

PROGRAMA D’ACTIVITATS