SANT JORDI

Hem començat el tercer trimestre celebrant la diada de Sant Jordi. I ho hem fet amb tota mena d’activitats internivells relacionades amb la llegenda, la lectura i la creació literària.

Després de treballar la llegenda i la tradició de Sant Jordi, els nens i nenes de P3 a 1r  han treballat junts per crear unes corones i uns escuts magnífics amb materials de reciclatge.

L’alumnat de segon també ha treballat la llegenda i han fet un fantàstic drac menja-pàgines com a punt de llibre. I després han visitat les parades de llibres que han organitzat les diferents classes.

Els i les alumnes de cicle mitjà han fet tallers de creació literària.

I finalment a cicle superior han confegit punts de llibre amb el far de Torredembarra i poemes de Joan Bossa.  I finalment han participat en un interessant taller d’escriptura creativa.

Però les activitats de Sant Jordi no s’acaben pas avui.

Dijous 25 d’abril els padrins de lectura de 5è i els seus fillols de P5 plantaran flors als patis de l’escola. I les famílies d’educació infantil podran visitar (a  les 12.30h i a les 16.30h) les parades de llibres que hauran preparat els alumnes.

I divendres 26 i dilluns 29 d’abril celebrarem el concurs literari amb els alumnes de primària.

FELIÇ SANT JORDI 2019