Hauríem d’estimar els llibres, hauríem d’aprendre i ensenyar a estimar els llibres, físicament. A casa, a l’escola, posar-los damunt d’una taula, tocar-los, acariciar-los, comprovar la seva textura, obrir i observar el seu contingut, les lletres, les imatges. Abraçar-los com s’abraça la família i els amics, i els animals de companyia, o els arbres en determinades teràpies modernes. Mirar l’any en el qual foren impresos, el nom del seu autor, la llengua en el que foren escrits, i… llegir, llegir, llegir.
Josep Santesmases i Ollé
Escriptor
LES I ELS MESTRES DE L’ESCOLA VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES LA PARADETA DE LLIBRES DE SANT JORDI, ENGUANY DE MANERA DIFERENT.
COM CADA ANY REMENEU I TRIEU!!!
FELIÇ LECTURA!!
- DE QUÈ FA GUST LA LLUNA
- LA PRINCESA QUE BOSTEZABA A TODAS HORAS
- MAX AT NIGHT
- LA CAPUTXETA VERMELLA
- LES SET CABRETES I EL LLOP
- BITXOPOEMES I ALTRES BÈSTIES
- CAVALL FORT
- ZIPI Y ZAPE
- EL MEU NOM ÉS STILTON
- POESIA (1)
- POESIA (2)
- EL PRINCEP NO VOL DORMIR
- L’ELEFANT ELMER
- ELS MÚSICS DE BREMEN
- OH! LA PILOTA
- MIXIFÚ I LA PLUJA
- LES BRUIXES D’ARLET
- UN PETONET I A DORMIR!
- LA RINXOLS D’OR
- COLORES Y MAS COLORES
- EL CONSTIPADO DEL SOL
- MÉS POESIA
- EL ORO DE LA LIEBRE
- EL BUIT
- EL LLEÓ, LA BRUIXA I L’ARMARI
- LA PRINCESA I EL LLAÜT
- SIMBAD Y EL MARINO
- BOOKTUBERS
- FLY LIKE A BUTTERFLY
- JAVIER RUESCAS
- NUBE DE PALABRAS
- EL COLECCIONISTA DE MUNDOS
- MARTA BOTET
- MIQUEL, EL DIABLE TIMBALER (BALL DE DIABLES DE LA RIERA DE GAIÀ)