SANT JORDI 2018

A l’escola celebrem Sant Jordi amb una gran varietat d’activitats.

Els més petits de l’escola han fet galetes amb els personatges de la llegenda, han realitzat tallers internivells, han escoltat contes, han fet murals … I els de P5 han assistit a una representació de la llegenda de sant Jordi.

Els més petits han pujat al primer pis, on estan els nens grans. No sabien què es trobrarien… i han descobert: la biblioteca! Allà han gaudit de molst llibres i han gaudit molt amb ells.

El tres cicles de primària han treballat de manera col·laborativa en tallers internivells. Els de cicle inicial han fet un punt de llibre amb materials reciclats i han muntat parades de llibres. A més han representat la llegenda de Sant Jordi amb uns titelles elaborats per ells mateixos.

Cicle mitjà ha triat les acquarel·les per fer el seu punt de llibre. I a més han fet una activitat literària de cal·ligrames.

Els nois i noies de cicle superior han fet drac menja-pàgines com a punt de llibre i han après a ballar una dansa medieval. A més, els alumnes de 5è han representat contes a la resta d’alumnes de l’escola. I els de 6è han venut roses i llilbres.

A l’hora de dinar els nens i nenes que fan ús del servei de menjador han passat una bona estona ballant amb l’actuació d’en Carles Uriarte.

I finament hem fet entrega dels premis del Concurs Literari Sant Jordi 2018. Enhorabona als guanyadors!

Podeu veure més fotografies de les diferents activitats clicant aquí

1. Cinta Carot Giner

St.Jordi és una festa preciosa.Veig que l’heu celebrat amb moltes i diverses activitats.
    Enhorabona als guanyadors del concurs literari.I també a tots els que heu participat en les diverses activitats.
    Un St.Jordi espectacular!