SANT JORDI 2017

Avui hi ha hagut molt de moviment a l’escola! Ens hem organitzat en grups internivells per tal de fer uns tallers relacionats amb la diada de Sant Jordi. Així tenim la possibilitat de treballar amb companys d’altres classes, cooperar i aprendre junts. I ens agrada molt!

Els d’educació infantil i cicle inicial han fet un drac que treu foc per la boca!

DSC_0015-COLLAGE  DSC_0134

Els de cicle mitjà i cicle superior han fet una postal amb titelles de la llegenda de Sant Jordi. Són uns artistes!DSC_0140-COLLAGE

A l’hora del pati han pogut gaudir d’una estona de lectura compartida amb el bibliopati que organitza el Pla d’Entorn.

Després del pati, els alumnes d’educació infantil han elaborat un uns murals col·lectius.

DSC_0191

Els de 1r han anat a l’Ajuntament a veure un drac ben especial per nosaltres: la Virgília! I allà han escoltat la seva història.

IMG-20170421-WA0004

Els de cicle mitjà i superior han après motles coses sobre les danses medievals i les han practicat.

DSC_0173-COLLAGE

I els nens i nenes de segon han fet un drac.

La tarda ha sigut molt literària… Hem conegut els guanyadors del concurs literari i hem escoltat les seves narracions. A més. els alumnes de segon han explicat els seus contes als de primer. I els de cinquè han representat uns contes tradicionals als d’educació infantil. I hem anat a la biblioteca a veure l’exposició dels nous llibres.

I, com ja és tradició, els alumnes de sisè han venut punts de llibre i llibres de segona mà a les hores d’entrada i sortida. Tot un èxit!!!

DSC_0200-COLLAGE

DSC_0007

Podeu veure més fotografies d’aquest magnífic dia clicant aquí  fotos (i properament n’afegirem més)