REPRESENTACIÓ TEATRAL

Dijous 15 de juny, famílies, amics i mestres van poder gaudir de les dues obres de teatre que l’alumnat de 5è ha estat preparant amb tanta il•lusió i esforç, a l’escenari de Cal Maiam.

Enguany hem participat per primer cop a la XXXVI Mostra de teatre Infantil i Juvenil del Tarragonès i l’experiència no ha pogut ser més positiva.

Les obres escollides han estat dues de l’autor Vicenç Cañón: “Els tres pèls d’or del diable” i “Rebel·lió en el món dels contes”.

Nervis, preparació, corredisses, autocontrol, valentia, interpretació, attrezzo, satisfacció, orgull…ENHORABONA a tothom: actrius/actors, mestres, col•laboradors i famílies.

Orgull Antoni Roig!

Podeu veure més fotografies i vídeos clicant aquí