PROJECTE ETWINNING

La xarxa eTwinning és la comunitat educativa on line més extensa de centres educatius d’Europa. És un punt de trobada i un lloc comú de treball del que la nostra escola forma part.

Durant aquest curs i des de l’àrea d’anglès, els/les alumnes de 4t hem participat en el programa eTwinning amb el projecte “Me and my school“ en el què hem treballat de manera conjunta amb l’Szkola Podstawowa de Polònia.

L’anglès és la llengua estrangera que estudiem a l’escola tant nosaltres com l’alumnat de l’escola de Polònia. Treballem d’aquesta manera l’expressió escrita i l’expressió oral fent ús de les noves tecnologies de la comunicació en anglès.

Aquest curs hem gaudit preparant i gravant uns vídeos especialment per ells, ensenyant-los l’escola Antoni Roig.

Ens hi hem implicat molt!

A la vegada, ens agrada i motiva rebre els vídeos dels nens i nenes de Polònia!