PROJECTE CAMINS ESCOLARS SEGURS (6èB)

Els nens i nenes de 6èB estem fent  el projecte “Camins Escolars Segurs”, és un projecte que pretén promoure i facilitar que els infants vagin a l’escola a peu i de manera autònoma, és a dir, sense l’acompanyament dels adults.

Es tracta també de trobar vies i xarxes d’accés preferent a l’ escola, escollides  entre aquells recorreguts més utilitzats per l’alumnat,  on es pugui garantir una alta seguretat i confortabilitat als vianants.

És per això que necessitem la vostra col·laboració per portar a terme aquest projecte. Només heu de:

1. Descarregar aquest mapa download
  2. Assenyalar quin és el camí que el vostre fill/a pren per anar a l’escola  (Aquí teniu les instruccions download)
  3. Enviar-ho a aquest e-mail:

mailprojectecamins@escolaantoniroig.cat

Moltes gràcies.