PROGRAMA SANT JORDI 2017

LLIBRE ST JORDIINFANTIL i CICLE INICIAL

Dijous 20 i divendres 21

• Al matí faran tallers internivells de P3 a 1r: construcció d’un drac.
  • Després del pati els alumnes de 1r aniran a l’Ajuntament on hi haurà la Virgília i n’escoltaran el conte.
  • Durant el matí els alumnes de 2n acabaran els seus contes col·lectius i en faran el titella.
  • Divendres a la tarda els nens i nenes de cinquè explicaran contes als alumnes d’infantil.
  • Divendres a la tarda els nens i nenes de segon explicaran contes als alumnes de primer.
  • Els alumnes de segon participaran al Concurs Literari.

Dilluns 24

• Durant el matí els alumnes de segon explicaran contes als alumnes de tercer.

Dimecres 26

• Al llarg del dia s’exposaran els llibres a les parades del passadís de la planta baixa, a la tarda les famílies podran entrar a visitar-les.

CICLE MITJÀ i CICLE SUPERIOR

Divendres 21

• Durant el matí els alumnes de 3r a 6è faran tallers internivells, confegiran una postal i ballaran una dansa  medieval.
  • A la tarda els alumnes de 5è explicaran contes als alumnes d’infantil.
  • Concurs literari de Sant Jordi.
  • Els alumnes de 6è muntaran parades per vendre punts de llibre i llibres de segona mà al pati de l’escola a les 9h, a les 12:15h, a les 15h i a les 16:15h. Les famílies podran entrar per visitar les parades i comprar.

BIBLIOTECA Durant la setmana els alumnes visitaran l’exposició de llibres.

Feliç dia de Sant Jordi!  ROSA