PADRINS LECTORS

La setmana passada l’alumnat d’I5 i P5 van iniciar el projecte de padrins/es lectors/es. Aquest és un projecte que ja s’havia treballat abans a l’escola, però va quedar parat amb la Covid.

Aquest curs, novament l’hem tornat a engegar i no ha pogut anar millor. Tot l’alumnat tenia nervis inicials però moltes ganes de treballar conjuntament i poder compartir moments únics.

En aquesta primera sessió, per tal de trencar el gel i començar a establir relacions socials, han pogut jugar al pati d’infantil. Cada padrí/na amb el seu fillol/a ha compartit moments de riure i han començat a conèixer com eren mútuament.

Ja desitgen que arribi la segona sessió, per aprendre més coses i compartir moments de lectura plegats.

Podeu veure més fotografies clicant aquí