MALETES VIATGERES MUSICALS A P5

Aquesta setmana hi ha hagut una novetat a P5: LES MALETES VIATGERES MUSICALS.

Cada setmana, dos alumnes de cada classe s’emportaran una carpeta que conté dos contes de dos músics, un del segle XIX (i que pertany al Romanticisme musical) i un altre del segle XX (i que pertany a un estil de música més moderna). A més a més, les maletes també inclouen un pendrive i un CD que contenen les músiques d’aquests autors.

Des de l’escola pretenem que les famílies puguin gaudir d’aquest material a casa, llegint, escoltant i aprenent.

Esperem que la iniciativa agradi.

Estimem la música i desitgem que les noves generacions coneguin diferents estils i èpoques.