JOCS D’ATLETISME 2019

El passat diumenge 20 d’octubre, una amplia representació d’alumnes de l’Escola va participar a la Final dels Jocs d’Atletisme organitzada pel Club Atletisme Torredembarra. Gairebé 300 nens i nenes de 3r a 6è de Primària van participar en les diferents proves atlètiques, que comprenien el salt, el llançament i les curses de velocitat i resistència.

Els nostres alumnes, que prèviament havien practicat totes les disciplines de la final, van poder participar en aquella que s’ajustava millor a les seves capacitats. Aquesta activitat, que es celebra dins del Pla d’Entorn del poble,  és una de les de major tradició al nostre municipi i dóna la possibilitat des de fa molts anys a que nens i nenes de totes les escoles de Torredembarra comparteixin una jornada esportiva en un ambient lúdic.

Els nostres nens i nenes van mostrar un molt bon nivell competitiu, però sobretot esportiu de respecte a la resta de competidors/es i d’acceptació del resultat.  A més, a la jornada vam poder gaudir de la presència de la millor esportista de Torredembarra, Berta Castells (3 vegades olímpica i 16 vegades Campiona d’Espanya) que va fer entrega  d’alguns dels trofeus als premiats.