ENTREVISTA A ÀNGEL SAURET

Aquest tercer trimestre l’alumnat de cinquè ha treballat la feina dels i les il·lustradores paral·lelament al treball dels i les compositores que fan música programàtica. Durant tot aquest treball han pogut experimentar com les imatges i les músiques mouen sentiments i emocions en els seus receptors.

Aprofitant la feina que es va fer al mur de la nostra escola l’alumnat va realitzar una petita gimcana buscant diferents reptes per descobrir els diferents personatges. Un cop fet el recorregut l’alumnat va preparar una entrevista per l’Il·lustrador Àngel Sauret que ens va vindre a visitar. L’Àngel ens va contestar a totes les preguntes i ens va guiar per fer il·lustracions semblants a les seves tenint en compte el moviment i l’escala de colors que tenim al mur.

El resultat el veureu pròximament a les agendes escolars 2023/24!!!