ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

eleccionsconsellescolar

S’ha iniciat el procés de les Eleccions al Consell Escolar.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el centre.

Tots els pares, mares o tutors tenen el dret i el deure de participar a les votacions.

Si el vostre horari de treball coincideix amb el de les votacions, es facilitarà un justificant. Per poder votar s’ha de portar el DNI o el passaport.

Tots els pares, mares o tutors dels alumnes són electors i es poden presentar com a candidats.

CALENDARI ELECTORAL- ESCOLA ANTONI ROIG
9 de novembre Comproveu les vostres dades exposades al tauló d’anuncis de l’escola.
10, 11 i 14 de novembre Reclamacions al cens. De 12h a 13h a secretaria.
14 de novembre Sorteig per designar els membres de les meses electorals. A les 9h
15 de novembre Publicació del cens definitiu.

Constitució de les meses.

A les 15h
Del 16 al 22 novembre Presentació de candidatures.

(Recolliu model a secretaria)

De 9h a 13h
23 de novembre Publicació de candidatures. Al tauló d’anuncis.
Fins el 24 de novembre Presentació de sol.licitud per actuar com a supervisor de les meses electorals respectives.

(Recolliu model a secretaria)

De 9h a 13h
28 de novembre Elecció de Mestres. De 12.30h a les 13.30h
30 de novembre Elecció de Pares. De 16h a 18h
Fins el 7 de desembre si s’escau Notificació representant de l’Ajuntament.

Notificació representant de l’AMPA.

14 de desembre Constitució del Consell Escolar. A les 19h

Des de l’escola us recomanem que consulteu tota la informació al següent web i us animem a participar en el procés.