ECOPÒDCAST

Des de la Xarxa d’Escoles Verdes de la província de Tarragona, han creat una acció conjunta on alumnat de diversos centres educatius creen pòdcasts que parlen de temes relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient.

Alumnes de 4t de primària de l’escola Antoni Roig, han elaborat el pòdcast relacionat amb els ODS i els biòtops. Sabeu el que són? Doncs si la resposta és no, has d’escoltar el nostre pòdcast per tal de resoldre aquestes i altres qüestions relacionades amb la regeneració del fons marí i les accions dutes a les platges de Torredembarra!

Volem agrair a Ona La Torre, per deixar-nos fer servir les seves instal·lacions.

No us el podeu perdre!!

PÒDCAST ANTONI ROIG