DIA DE LA PAU

Avui, com cada 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No-violència i la Pau i ho hem fet d’una manera molt especial.  A l’entrada de l’escola, per la porta principal, s’ha penjat un mural amb la frase “escola lliure de violència”.

Hem omplert cada una de les lletres de la frase  amb paperets de colors. Els més petits els hem decorat amb dibuixos i els més grans hem escrit paraules boniques (amics, igualtat, amor, tolerància, diàleg, empatia…) i també bons desitjos per aconseguir una escola millor.

Ha quedat un mural molt bonic que hem fet entre totes les nenes i nens de l’escola: grans, mitjans i petits.

Podeu veure més fotografies clicant aquí