CONVIVÈNCIES AL DELTA DE L’EBRE

Enguany l’alumnat i el professorat de cinquè curs de l’Escola Antoni Roig vam organitzar unes convivències al Delta de l’Ebre.

Vam ser-hi dos dies i una nit, i va ser molt profitós!

El primer dia vàrem anar a perxar amb les antigues barquetes i després van anar a veure els flamencs (es van veure molts flamencs, ja que va coincidir amb la migració d’aquestes aus fantàstiques). Després de dinar van visitar els Ullals de Baltasar, un indret preciós ple de flora i fauna autòctones; finalment vam anar a la llotja de la Ràpita, on vam poder apreciar l’organització d’aquest indret. Cansats i satisfets vam anar a descansar a l’alberg de Deltebre fins a l’endemà que vam aprofitar el matí per anar amb caiac pel riu Ebre.

Van ser unes convivències genials!

Podeu veure més fotografies clicant aquí