CONTE MUSICAL A CAL MAIAM (P5 I 1r)

Aquest dimarts 9 d’abril, els nens i nens de les classes de P5 i 1r han anat a Cal Maiam, la Sala Polivalent situada al centre de Torredembarra, per tal d’assistir a un petit concert ofert pels mestres de l’Escola Municipal de Música de Torredembarra.

Mitjançant la narració d’un conte anomenat “Festa d’aniversari”, els diferents instruments han anat intervenint per explicar una petita història: en Patufet i prepara una festa sorpresa per l’aniversari la Pastoreta. Al llarg de la història hi ha un fil conductor, les cançons tradicionals. La intenció de l’EM de Torredembarra és que els alumnes de P5 i 1r coneguin els diferents instruments que es poden trobar: violí, viola, clarinet, saxo, piano, flauta travessera, guitarra, percussió….

Ha sigut una activitat breu, però tant als alumnes com als mestres ens ha agradat moltíssim.